Nyt se sitten tuli.. Minun oma blogi, en tiedä kuinka tämä tulee käyttö arkeen mutta :) 

Olen tätä blogin perustamista pohtinut jo kauan ja nyt tämä tuntui oikealta hetkeltä, mistä se johtuu on monia syitä :)

Yksi syy on se, että tänään olin Pingalassa pidettävässä unelmaryhmässä ja täällä mietithiin sitä kuka minä olen.. Minä olen listasta tuli mulla pitkä ja ristiriitainen.. Ja tietenkin kun minusta tunteikkaasta tytöstä on kyse, niin itkuksihan se meni mutta silti olo on hyvin luottavainen ja varma, että tämä on minulle hyväksi. <3 

Huomenna mulla on töiden lisäksi Tupperware-kutsut sekä tahdon vielä lapseni lastenmaahan hiihtämään <3 Syksyn henkisen "usvan" jälkeen oikealla lääkityksellä näyttää olevan merkitystä ja oon hyvin pirteänä ja energia varastot alkavat täyttyä..

Tästä tulee mahtava kevät <3