..koska blogini on uusia unelmia niin kyllä nyt on ryvetty menneisyydessä tarpeeksi ja aletaan katsomaan tulevaisuuteen :) minulle on tullut uusi pakkomielle, se on häät. Joka hetki kun on ns.vapaata ajatteluaikaa mieleeni tulee häät, missä pidetään, milloin pidetään, mistä rahat, mitä tarjotaan, kuka esiintyy,ketä kutsutaan yms.. Netissä illat menee seikkaillessa hääsivuilla ja tutkiessa eri vaihtoehtoja. Hääthääthääthääthäät häääääääääääääääättttttt!!!!! TAHDON NAIMISIIN!

 

Kuuluu minun elämään muutakin kuin häät nimittäin minun selkäni :D Se teki tepposet tuossa pääsiäisen jälkheen ja olin toistaviikkoa saikulla. Nyt siellä epäillään välilevy tyrää onneksi kohra on jo tiistai jolloin pääsee ortopedille jatkotutkimuksiin. Mutta nyt kun tämä selkä oireilee jo toisen kerran puolentoista vuoden sisällä niin sitä on alkanut miettimään tulevaisuuttaan. Voinko työskennellä loppu elämäni lastenhoitajana kun selkä on tässä kunnossa. Olen alkanut haaveilemaan terveydenhoitajan opinnoista, mitä enemmän aikaansa on viettänyt tuolla työterv.huollossa niin sitä enemmän minusta tuntuu, että haluan opiskella. 

Jotta tuon selän saa pysymään kunnossa niin häätyisi saada tämä paino pois kokonaan. Ylipainoa on vielä sellaiset 17kg ja tämä on yksi joka selkääni nyt rasittaa pahoin. Pienin askelin pienin askelin.. 

 

Hiljaa hyvä tulee!