Se kuinka pitkälle olin jo omassa päässäni häitä miettinyt,suunnitellut, haaveillut kaikki romahti. Ei tuu häitä, ei ainakaan pariin vuoteen, kuulemma liian kallista. Mie joka olen ollut valmis tinkimään kaikista suunnitelmista saan tällaisen vastauksen. Ei kovin ilostuta. Olin jo niin varma, että ensi kesänä juhlitaan. Mutta ei sitten näköhjään. En oikhein tiiä miten pääsen tästä edes yli. Tämä oli todella kova kolahdus minuun itseeni. Olhaan nyt neljättä vuotta yhdessä ja näistä häistä olen eri versioina puhunut paljonkin mutta nyt olin jotenki niin varma, niin varma ja siksi tämä kolahdus olikin kovempi kuin koskhaan. Sattuu.  

Miten voit alkaa säästämhään rahaa johonkin  jota et ole suunnitellut. Pitäisi se vähän tietää pitääkö rahaa olla 100€ vai 10 000€ siinä on vissi ero. Pitäisi sitä nyt suunnitella ja kysellä hintoja. Eihän sitä muutoin voi tietää. Ärsyttää.

Mutta eihän sille mitään voi ko joko odottaa tai vaihtaa miestä....?? no ehken tuota jälkimmäistä kuiten..